FOOD TRENDS 2015

 

DSC_0103

Αυτά που θα θέλουμε να φάμε, να πιούμε, να ανεβάσουμε στο instagram το 2015.

Ο γύρος, ναι ο γύρος, είναι top τάση αρκεί να είσαι στην Αμερική. Αν είσαι στην Αθήνα νομίζω η τάση λέγεται τυλιχτό και αν είσαι Θεσσαλονίκη, γύρος. Μόνο που εδώ δεν είναι τάση αλλά μπαναλιτέ.

Το βούτυρο κρατάει γερά. Η κορυφαία τάση του 2014 συνεχίζει και φέτος. Τον περασμένο χρόνο το φάγαμε κυρίως σκέτο, σε ζεστό ψωμί ή ζυμωμένο με μυρωδικά. Φέτος εκτός από όλα αυτά επανέρχεται και ως συστατικό στο μαγείρεμα και το σερβίρισμα. Σάλτσες βουτύρου, ζυμαρικά σε βούτυρο, μπιφτέκια με βούτυρο etc.

H harissa είναι η νέα αγαπημένη σάλτσα. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου συστατικά τα τελευταία δύο χρόνια, είναι το νέο αγαπημένο μυστικό στις κουζίνες. Η harissa είναι μία αρωματική σάλτσα με βάση την πιπεριά και ένα σωρό αρωματικά. Στο κάψιμο, sky ’s the limit.

Οι βολβοί είναι οι νέες πατάτες. Οι πατάτες είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή υλικά/ προϊόντα στον κόσμο και για το λόγο αυτό μπορεί να είναι χαμηλής ποιότητας, μολυσμένα, κτλ. Σε αντίθεση με τις πατάτες οι βολβοί είναι winners. Υπάρχουν σε ένα σωρό εκδοχές, για όλη τη διάρκεια του έτους, η γεύση τους μπορεί να ήπια, γλυκιά, καυτερή, πικρή με ένα σωρό διαβαθμίσεις, είναι υπέροχοι σαλάτα, ωμοί, μαγειρεμένοι στο φούρνο ή ψητοί. Σίγουρα love.

Τα ανεξάρτητα περιοδικά food writing.

O κουρκουμάς είναι το νέο κακάο. Επίσης το ταχίνι.

H πρώτη ύλη, όχι η συνταγή. Αυτό σημαίνει πως κάθε chef θα έχει τον αγρότη του και όχι το μανάβη του, τον κτηνοτρόφο του και όχι το χασάπη του, τον οινοπαραγωγό του και όχι την κάβα του. Σε όποιον αρέσει. Επίσης το local στην ουσία της έννοιας.

Τα vermouth και γενικά τα 70’s. Γαρίδες κοκτέιλ, 1000 islands, timbale.

Το high end street food.

Τα λουλούδια ως στοιχεία platting.

Τα dessert restaurants.

Tα tickets στη θέση των κρατήσεων.

Τα apps στη διαδικασία της κράτησης, παραγγελίας, κατανάλωσης. Επίσης τα apps στη διαδικασία που ψωνίζουμε στα super markets/food markets.

Τα artisanal γενικά. Πρώτη ύλη, ποτήρια, λινά, μαχαιροπίρουνα, πιάτα, ποτά.

Restaurant design: neon lights, καθρέφτης σε μεγάλες επιφάνειες, μάρμαρο σε κάθε τόνο, ειδικά σε χρώμα.

To γιαούρτι και γενικά τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση.

Το νέο kale είναι το kalete.

To healthy είναι το νέο comfort.

To food writing είναι η νέα συνταγή.

To neurogastronomy.

Λίστα στο καλό να πάτε.

Yummy, foodie, slurp, mouthwatering, orgasmic και το να συνδέεις το φαγητό με το sex γενικά, το καλύτερο ο,τιδήποτε πχ. σουβλάκι/τυρόπιτα/παγωτό, εμβληματικό, foodblogger.

Οι κριτικοί εστιατορίων και ο τρόπος με τον οποίο επιβάλουν την παρουσία τους στη δουλειά μας, λες και κάποιος ενδιαφέρεται για τη γνώμη τους. Εκτός και αν μου εξηγήσουν τι ακριβώς κάνουν, για πιο λόγο και για πιο κοινό. Είναι οι αγαθοί που ήρθαν να σώσουν τον κόσμο από τους κακούς μάγειρες;

Οι συνταγές που όλη η δημιουργικότητα είναι ένα μακαρόνι με παράξενο όνομα.

Advertisements

2 Comments

Add yours →

  1. το βουτυράκι στο κρέας και η χαρίσσα έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου 🙂

  2. εμένα πάλι ο κουρκουμάς και το ταχίνι!! α, και το γιαούρτι!! 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: